Orkestra Simfonike e RTSH koncert më 18 maj, të ftuar specialë dirigjenti Geiss dhe violonçelisti Descharmes

  • e mërkurë, 17 maj 2023
Orkestra Simfonike e RTSH koncert më 18 maj, të ftuar specialë dirigjenti Geiss dhe violonçelisti Descharmes

Orkestra Simfonike e Radio Televizionit Shqiptar do të zhvillojë të enjten e 18 majit, koncertin e radhës me të ftuar specialë dirigjentin e mirënjohur Daniel Geiss dhe violonçelistin Alexis Descharmes.

Koncerti do të mbahet në orën 19:00 në sallën e Teatrit të Operas dhe Baletit ku dy të ftuarit specialë do të dhurojnë për publikun emocione të mëdha.

Daniel Geiss ka qenë aktiv si dirigjent për gati dy dekada dhe përveç punës së tij si dirigjent, është aktiv si violonçelist.

Geiss jep rregullisht klasa master në Gjermani, Portugali, Serbi, Rusi, Austri dhe Zvicër, si dhe është lektor i violonçelit dhe dirigjimit në Universitetin e Muzikës në Mainz, Universitetin e Artit në Graz, Orchesterzentrum NRW dhe Akademinë në Berlin.

Ndërsa i ftuari tjetër special në koncertin e orkestrës së RTSH, i cili do të jetë në violonçel, është një ambasador aktiv për repertorë të shumtë të violonçelit.

Që nga janari 2016, Alexis Descharmes i është bashkuar Orchestre National de Bordeaux  si violonçel kryesor.

Daniel Geiss- Dirigjent

Daniel Geiss është drejtor artistik i Neubrandenburger Philarmonie në Gjermani dhe Orkestrës së dhomës së Beogradit në Serbi.

Geiss studioi në Universitetin e Indianës në Bloomington, në dirigjim  me David Effron dhe violonçel me Janos Starker dhe muzikë dhome me Menahem Pressler. Më pas vazhdoi në Universitetin e Muzikës të Këlnit me Michael Luig (dirigjim ), kuartetin Kuartetin Alban Berg (muzikë dhome) dhe Maria Kliegel (Violoncel). Ai i thelloi studimet me masterklase  nga George Crumb dhe Philip Glass.

“Është gëzimi im i madh të luaj me Daniel Geiss, një dirigjent që ka njohuri se si të zgjidhë çdo problem , dhe zemër të pastër për ta bërë muzikën të këndojë.”

(Stanko Madic, koncertmaster i Orkestrës së Radios Bavareze)

Geiss ka qenë aktiv si dirigjent për gati dy dekada. Angazhimet e tij të para e çuan atë në orkestra në Shtetet e Bashkuara, duke përfshirë Orkestrën Simfonike Owensboro, Columbus Symphony Orchestra  dhe Orkestra Simfonike “Terre Haute”. Në vitet në vijim ai dirigjoi koncerte me Orkestrën Gürzenich të Këlnit, në Teatro Colon në Buenos Aires, sallën e Filarmonisë së Berlinit, Teatro Real Madrid si dhe me Filharmoninë Südwestfalen dhe Orkestrën e Dhomës së Zyrihut.

Sezoni 2018/19 e çoi Daniel Geiss në Budapest, Linz, Lubjanë, Shën Petersburg dhe Graz. Në vitin 2019, ai filloi të punojë intensivisht me regjisoren Katharina Wagner në shfaqjet e një versioni të krijuar posaçërisht për Festivalin e Pranverës në Tokio  për  "The Flying Dutchman". Kjo u pasua me ftesën direkte për vitin 2020 për një produksion të “Tristan dhe Isolde” dhe për vitin 2021 për “Parsifal”. Geiss gjithashtu dirigjoi në Festivalin e Muzikës në Leipzig dhe bëri debutimin e tij italian me koncertin e hapjes së Festivalit të 44-të 
“ Cantiere Internationale d'Arte në Montepulciano”.

Përveç punës së tij si dirigjent, Daniel Geiss është ende aktiv si violonçelist. Në vitin 2004 u emërua violonçelist solist i orkestrës së Teatrit Shtetëror të Wiesbaden dhe që nga viti 2014 është edhe anëtar i orkestrës së Festivalit Bayreuth. Ai është i ftuar i shpeshtë në festivale të ndryshme muzikore si Festivali i Muzikës Schleswig-Holstein, Festivali i Muzikës Rheingau, Festivali i Muzikës Mosel, Festivali i Muzikës Savannah, Festivali i Muzikës në Pragë, Bristol Proms dhe Festivali i Muzikës në Porto. (Ai interpretoi me Daniel Hope, Lynn Harrell, Nigel Kennedy dhe Sebastian Knauer, ndër të tjera, dhe ka punuar me dirigjentë si Kirill Petrenko, Christian Thielemann, Kurt Masur dhe Marek Janowski.)

Daniel Geiss jep rregullisht klasa master në Gjermani, Portugali, Serbi, Rusi, Austri dhe Zvicër. Ai është lektor i violonçelit dhe dirigjimit në Universitetin e Muzikës në Mainz, Universitetin e Artit në Graz, Orchesterzentrum NRW dhe Akademinë në Berlin.

Alexis Descharmes- Violonçel

I zgjedhur nga revista Diapason për të përfaqësuar violonçelin , së bashku me rreth dhjetë kolegë të brezit të tij, Alexis Descharmes është një ambasador aktiv për repertorë të shumtë të violonçelit. I lindur në vitin 1977, ai studioi në Konservatorin e Parisit në klasat e Michel Strauss dhe Philippe Muller, më pas iu bashkua ansamblit Court- Circuit në 1998. Në të njëjtën kohë, ai bashkëpunon rregullisht me IRCAM dhe me Ansamblin Intercontemporain. Në vitin 2006 ai iu bashkua orkestrës së Operës Kombëtare të Parisit, duke ndjekur një aktivitet të qëndrueshëm në repertorin aktual. Ai është kushtuesi i rreth pesëdhjetë veprave bashkëkohore, koncerteve apo solistëve.

Alexis Descharmes ka rreth pesëdhjetë regjistrime  si solist ose me ansamblet e përmendura më lart, me të cilat ai ka performuar në rreth tridhjetë shtete.  Ai ka regjistruar veçanërisht për markën Aeon veprën e plotë të violonçelit të Kaija Saariaho, veprën e violonçelit të Franz Liszt (Diapazon i Artë i vitit 2007), një përzgjedhje këngësh nga Schubert me pianistin Sébastien Vichard, veprën e plotë të violonçelit të Klaus Huber (Çmimi i Madh i Akademisë Charles Cros), dhe së fundmi albumet monografike kushtuar veprave të violonçelit të Roger Reynolds (modaliteti i regjistrimeve), Philippe Hurel (motus) dhe Ricardo Nillni (gjurmët e gishtave). Që nga janari 2016, Alexis Descharmes i është bashkuar Orchestre National de Bordeaux  si violonçel kryesor. Alexis Descharmes sponsorizohet nga D'Addario, një prodhues i telave (SHBA).

/rtsh.al/

Evente të tjera